دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

دل غریب من اى کاش دردیار توبود

دل غریب من اى کاش دردیار توبود
تمام جان من اى کاش درکنارتو بود
بناى بود ونبودم فداى عشق تو شد
اساس هستى وذات من ازتبار توبود.
خیال جان وجهانم ,توبرده اى ازیاد
وگرنه جان وجهانم همه نثار توبود
دراین زمانه هول وسراب بى بارى
تمام برگ وبارم زجویبارتوبود
همه جوانى من با شراب وشعرگذشت
ولىهمیشه دل بى کسم خمارتو بود
توکاهنات منى ,بى تو هیچ درهیچم

که ذره ذره بودمن از غبار توبود

"ابراهیم منصفی"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد