دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

ردّ پای لب ِ تو بر روی چشمان ِ بهار


ردّ پای لب ِ تو بر روی چشمان ِ بهار 

زمزمی را کرده جاری ، تا قیامت ماندگار


آه ! آرام آمدی تا اینکه چینی ِ دلم 

نشکند ، مو  برندارد از جفای روزگار


ای که دوری از من اما از نفس نزدیکتر 

من به قربان تو و تقدیر  و لطف ِ کردگار 


هیچ بر درد ِ دلم جز یاد ِ تو  مرهم نبود

داغ بر سینه نهادی از برایم یادگار 


دلخوشم با خاطراتت زانکه مجنون توأم

هست تا هستی ، برایت جان شیرین بیقرار

 

من خریدار توأم ای یوسف پاکیزه خوی 

هیچ در شأنت ندارم جز دلی پرشور و زار

 

چندصباحی را که می آید دَم از نایم برون

همچو باران ، مهربان ، بر قامت سردم ببار