دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش
دشت مشوش

دشت مشوش

بیا تا حال یکدیگر بدانیم مراد هم بجوییم ار توانیم که می‌بینم که این دشت مشوش چراگاهی ندارد خرم و خوش

چقدر ساکتی!


سرت که درد نمی آید از سوالاتم؟

                                          مرا ببخش که این قدر بی مبالاتم

چطور این همه جریان گرفته ای در من

                                          و مو به موی تو جاریست در خیالاتم؟

بگو به من که همان آدم همیشگی ام؟

                                          نه... مدتیست که تغییر کرده حالاتم

چقدر مانده به وقتی که مال هم بشویم؟

                                          درست از آب درآیند احتمالاتم

تو محشری به خدا، من بهشت گم شده ام

                                          تو اتفاق می افتی، من از محالاتم

چقدر ساکتی و من چقدر حرف زدم

                                          دوباره گیج شدی حتما" از سوالاتم

دلم گرفته اگر زنگ می زنم گاهی

                                          مرا ببخش که این قدر بی مبالاتم

 

مهدی فرجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد